چشم هایت بگو

داستان یه دینتو

هرچی که یه# دینتو #داره

ont color"#e05ba6">
چشم هایت بگو

به چـشـمـهـایـت بگــو

نـگـاهـم نـکـنـنـد

بـگـو وقـتـی خـیـره ات مـی شـوم

سرشـان بـه کـار خـودشـان بـاشـد … !

نـه کـه فـکـر کـنـی خـجـالـت مـی کـشـم هـا

نـه !

حـواسـم نـیـسـت

عـاشـقـت مـی شـوم . . .



نظرات شما عزیزان:

من ازتبارغربتم
ساعت9:41---16 مهر 1393
ای کاش...!
کسانی که دلتنگشان میشویم لیاقت این دلتنگی راداشته باشند...

وبلاگتون عالی بودمیشه به منم سربزنین ونظرورأی بدین


مدیر قبلی سایت الون بوی76-Ramin Alibakhshi
ساعت10:27---11 مهر 1393
سلام دوست عزیز نمیدونم منو یادت هست یا نه من مدیر قبلی سایت الون بوی 76 هستم !! الان چند وقتیه که سایت به فروش رسیده ... بیکار بودیم گفتیم یه سری به دوستای مجازی سابق بزنیم گرچه فراموش شدیم .... ولی معرفت ما بیشتر از ایناست ... از اینکه هنوز در حال فعالیت در دنیای مجازی هستی خوشحالم !! سایت قبلی رو به دوست عزیزم یاس سپردم با ادرسaloneboy76.ir که اگه خواستین میتونید بهش یه سری بزنید خودمم که یه مدت بیکار بودم دوباره یه وب ساختم که میتونید بهم سری بزنید !! ببخشید اگه مزاحم شدم ... یاد دوست وظیفست ...

معین
ساعت11:54---11 شهريور 1393
لایک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:, ] [ 15:44 ] [ شب رو ] [ ]